Junij 2009, 28.5.2009
Pismo uporabnika:
Polomljen iz Amerike v Slovenije
Avtor: Dr. revija
Konec marca sem se na smučanju v ZDA (v mestu Bozeman, v zvezni državi Montana) poškodoval in utrpel grd odprt zlom leve goleni. Skladno z navodili zdravnika sem za povratek domov v Slovenijo potreboval medicinsko spremstvo.
Po klicu je bil reševalec Pacienta takoj na poti in mi zagotovil mirno pot domov.
Pome je prišel reševalec Damir Radovič, ki se je izkazal v vseh pogledih in je lahko v ponos Vam in Vašemu podjetju. S svojo pokončno držo, samozavestjo, izkazano skrbnostjo in odnosom se je moj povratek domov spremenil v prijetno in lagodno potovanje.
Naj na kratko opišem najino pot domov. Damirjev notranji let v Bozeman je bil odpovedan, a se je znašel in vseeno prispel pravočasno. Naslednje jutro, bila je nedelja, me je pospremil na letališče in poskrbel zame (priskrbel mi je voziček, vodo, uredil potrebno z mojo prtljago - dve potovalki in smuči), nato pa šel urejat najini vozovnici. Smola, najin let je bil odpovedan in prestavljen na naslednji dan. Vendar se ni zmedel. Takoj nama je uredil prevoz s taksijem, pri čemer je bil toliko pozoren, da je izbral prostoren avtomobil, z lahkim vstopom, prostoren pa je bil toliko, da je bila moja noga brez težav lahko iztegnjena in dvignjena. Napotila sva se v bližnji hotel, namestil me je v sobo, poskrbel za pijačo in jedačo ter dodatno injekcijo za pot. Pri vsem tem moram povedati, da so izgubili njegovo prtljago na poti v Bozeman.
Naslednje jutro do Ljubljane nisva imela zapletov.
Na celotni poti mi ni bilo treba niti enkrat skrbeti, ali je z mojo prtljago vse v redu, ni mi bilo treba niti prositi za vodo ali hrano, spraševati, kdaj imava naslednji let, kam, ničesar. Vse je uredil in me o vsem obveščal sam.
Damir se je izkazal v vseh pogledih, predvsem pa v najpomembnejšem – v odnosu in občutku do sočloveka in njegovih (mojih) potreb in počutja. Pri stikih z osebjem letališč (varnostno osebje in osebje prevoznika) je vzbudil vidno spoštovanje. Za oba je dosegel prednostno obravnavo.

Janez iz Ljubljane
Veseli smo, da imamo zadovoljne uporabnike, in trudili se bomo, da jih bomo imeli še več. Spoštovane bralke, spoštovani bralci, pišite nam o svojih izkušnjah z nami. Veseli smo vsakega pisma.